facebook newsletter kontakt

Kanały

Przewodnik po
Olsztynie

Reklama

WYDARZENIA

Dyżur Miejskiego Rzecznika Konsumentów

2011-09-14

Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Olsztyna znajdujący się w Centrum Handlowym Real jest miejscem, w którym można nie tylko załatwić sprawy typowo urzędowe, ale również skorzystać z porady ekspertów. W środę (14.09.2011) między 11:00 i 13:00 dyżurowała Jadwiga Urbańska, Miejski Rzecznik Konsumentów. Do jej zadań należy między innymi zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów, występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw oraz interesów konsumentów, a nawet fakultatywne wytaczanie powództw na rzecz konsumentów oraz wstępowanie za ich zgodą do toczącego się postępowania sądowego. W 2010 roku Rzecznik Konsumentów udzielił prawie 2 tysięcy porad prawnych i informacji  o przysługujących konsumentom prawach, a także 97 razy interweniował z pozytywnym dla zainteresowanych skutkiem. O tym dlaczego warto korzystać z obecności eksperta w Punkcie Informacyjnym, a także o najczęstszych problemach konsumentów, mówi Jadwiga Urbańska.

Ostatnio dodane

Pozostałe

W marcu 2011 roku oddano do użytku nowy budynek Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej. Jedna z...

Uroczyste otwarcie nowego budynku Filharmonii Warmińsko-Mazurskiej

Urząd Miasta Olsztyna realizuje kolejne konsultacje społeczne. Tym razem ich zadaniem jest...

Gdzie powstaną parkingi? Urzędnicy konsultują się z mieszkańcami.

1 « 6 7 8 9 10 11 12 » 14
Nasi Partnerzy:   Urząd Marszałkowski Bank Żywności Olsztyn MOK Radio Planeta Olsztyn OLSZTYN KOCHAM